dimarts, 11 d’octubre del 2016

QUINA ÉS LA VOSTRA RAÓ PER LLEGIR?

Els DAB DANCERS tenim moltes raons per llegir, quina és la teva?
Fa uns dies hem anat revisant i recomanant llibres que heu triat per llegir aquest trimestre. M'han semblat tots molt interessants. Jo no sabria per quin començar! Molts d'ànims  a tots i a totes en la lectura, ja tinc ganes de saber la vostra opinió dels llibres.


Finalment, us penjo unes quantes fotografies del taller de matemàtiques "Pistes dels problemes". Una vegada aconseguíem resoldre els enigmes havíem de preparar una senzilla coreografia. Vàrem riure i treballar molt.Enhorabona!

4 comentaris:

  1. Hola dab dancers !!!
    Soc na Aina dels moonwalkers,el vostre blog esta molt polit. I els jocs de mates molt entretinguts!
    adeu que passeu un bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pel teu comentari, Aina!Els dos grups som uns súper ballarins. Desitjo que tinguem un bon curs :)

    ResponElimina
  3. Hola soc na Savina,
    la meva rao per llegir es que aprens,aumentes la imaginacio,coneixes,et diverteixes,aprens vocavulari i t'alegra tot el dia sense gastar energia.

    ResponElimina
  4. Savina, m'encanta el que has escrit!Gràcies per les teves brillants paraules. Que tinguis bon cap de setmana!

    ResponElimina